söndag 3 juli 2011

Nya flip flop, så söta och sköna

I dag har vi farit runt på Österlen och sett oss omkring och haft det trevligt. Bland annat har vi varit i "lilla Provence", butik och bed and breakfast. Mycket vackert finns i butiken och mycket trevlig ägarinna med make samt en rar bassetvovve, som jag glömt namnet på, men som Elsa tyckte om.
Jag inhandlade ett par mycket söta flip flop, som inte bara är söta utan också sköna:D

Nu ska jag och maken ta lilla Elsa på en prommenad ner på stranden ;) Hoppas solen forsätter skina på oss alla//Christina

4 kommentarer:

  1. Härligt med Österlen, har min syster där och ska dit i slutet utav juli...ha en skön vecka, kram VIOLA

    SvaraRadera
  2. Den butiken verkar så mysig ♥ flip flopen var ju för söta.. Ha en skön ny vecka nu! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det låter verkligen trevligt med Österlen. där finns ju så mycket att se och besöka. Detta verkar ju vara ett smultronställe.Så sagolikt söta flip flop.

    Ha det fortsatt bra!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  4. härligt med österlen!!
    söta flipflops...
    ha en skön måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg