tisdag 12 juli 2011

Regn hos mig

Just nu regnar det över Eskilstuna och det tycker jag är riktigt tråkigt, ingen lust att titta på film eller göra något så tråkigt som att städa ;) Solen sken i alla fall ett par timmar på förmiddagen och då satt jag ute och myste. Vid lunchtid kom regnet och åskan. Då satt vi oss i växthuset och lyssnade på sommarprataren Gustaf Hammarsten. Har köpt en "Robets radio" i budgetform från Claes Olsson, som är toppen att ha i växthuset.


Har plockat av lite lavender och satt i en glasburk, som nog egentligen är till för värmeljus, men fungerar inte så bra för det ändamålet.


Tyckte det här blev vackert och så doftar det lavender i hela växthuset.
Men tack vare regnet fick jag ju tid till att uppdatera bloggen och titta runt lite hos er andra :-D Ha det så bra//Christina

5 kommentarer:

  1. Låter som du haft en skön eftermiddag iallafall. Fina bilder, längtar så efter min radio jag med.
    För en gångs skull så regnar det inte här i Norge, helt otrolig. Ha en skön kväll utan regn..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanondag.Bara så härliga bilder.Ha en skön kväll Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Regn, åska, regn i stan. Inte mysigt. Tack för den fina kommentaren och mailen. Meddelar dig när det är på gång. KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh mysigt med lavendel doftar så gott!
    Mysiga bilder
    Ha en jättefin dag
    och Tack för din rara kommentar hos mig
    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Tack jag vart helt paff, har haft lite dålig tur med vinster på sista tiden =) KRAM

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg