söndag 11 september 2011

Leilas kastruller

Ni som läst bloggen tidigare vet att Leila är min stora inspiration i köket. Jag har ju följt hennes program under sommaren och fastnat för de underbara kastruller i emalj som hon har.  I de underbaraste pastelliga färger, vill ha!!! Och tack vare en annan bloggare,så fann jag dem i en webbshop i England. Lyckan är stor :-D!! Med ett par klick (och en räkning att betala), så var de snart hemma hos mig.

 De är lika underbara i verkligeheten, som de ser ut att vara på TV.
Jag kommer nog att klicka hem ytterligare en, kanske det får bli en i pastelligt blå. En julklapp till mig själv kanske ;D  För er som gillar Leila , så kan du på bloggen Fiffiga systrar  tävla om Leilas senaste bok "Hello cupcake" . Ha det så gott! Christina

18 kommentarer:

  1. Hejsan

    Jag har oxå letat dessa kastruller. Tycker de är så fina.

    Ha en underbar Söndag
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Hej´min vän..Men jisses så söta kstruller, får man fråga vad de kostade??? Fina var de verkligen. Ja hon är verkligen en inspiration hon. Ha en skön söndag...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Åh for noen søte kasseroller!!
    Liker også så godt å se på Leilas programmer :o)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Leila, hon bakar med en alldeles speciell charm. Så jättefina kastruller, och vilken ljuvlig färg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Dom kastrullerna skulle allt jag oxå vilja ha, vart hittade du den shopen?
    Leila är verkligen rolig att se på eller mest hennes inredning och härliga bakverk, har förhandsbokat nya boken :).
    Kraaam Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. hejsan
    men vilka fina kastruller du hittat :)dom va för charmiga i pastellfärg hi hi åhhh vill också ha hi hi
    ha en skön myskväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  7. så bra, stor lykke når fan får tak i ting man jakter på og ønsker seg så inderlig.:-) internett er genialt...ellers hadde ikke jeg fått hilsen fra deg eller du fra meg heller.:-)) tjhiii

    god ukestart til deg...og takk for at du er med på min giveaway.:) klem

    SvaraRadera
  8. Ohhh så fina kastruller, underbar färg på dem. Ja Leila på landet är ett bra program, blir alltid så baksugen när jag tittar på det, allt ser ju så himla gott ut :-) Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  9. Hej! Tack för fina ord om min blogg & för tipset om er fina tävling :) Klart jag e med! Kram Kram

    SvaraRadera
  10. Ja de är fina? Men vad heter webbshopen?

    MVH Marina

    SvaraRadera
  11. VILL också haaa. SÅ söta kastrullerna är!! WOW. Shopen heter???? Cupcaksen gjorde susen haha dom gick åt som smör. Ja hahah det kanske känns så att man inte hinner med för man är så stressad. Nu ska även svampen rensas. Kram

    SvaraRadera
  12. Tack för länken :) Det blir till att spara. De är bara hur underbara som helst.

    Marina

    SvaraRadera
  13. Håller med övriga; kastrullerna är jättefina! Och din äppelkaka har också en fin form, det syns att du gillar att laga och baka i vackra ting. Visst blir det ännu roligare då.
    /Cia

    SvaraRadera
  14. Kanonfina kastruller, har letat men ej hittat. Vart hittade du dom?? Börjat samla på hennes porslin.
    Mvh Helena

    SvaraRadera
  15. Hej Helena, hoppas ju att du kikar här efter svaretjag har klickat hem den från Lyttonandlily.Co.uk , lycka till!Christina

    SvaraRadera
  16. Hej.
    Tack för sidan, beställde en kastrull
    Mvh Helena

    SvaraRadera
  17. Hej! Kastrullerna är underbara och jag säljer dom i min lilla affär, skickar även inom sverige! www.dittskafferi.blogspot.com

    SvaraRadera
  18. Vet att en del hittade till min butik genom det här inlägget. Leila säljer ju Riess i Sverige nu, men jag säljer de här fina vattenkokarna/ kaffekittel, från Riess. Underbara! www.dittskafferi.com

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg