torsdag 5 april 2012

Glad påsk

Hej och glad påsk till er alla! Underbart blå är himmlen idag (men med en och annan slöja och så blåser det som vanligt). Det är väl härligt! Inbjudanande till en långpromenad med Elsa.

Hemmagjort påskägg med vintagebild och vårgrön rosett, som får hänga med år efter år och får vara stilleben i fågelburen. 

I går var jag på en film, som jag måste rekommendera! Hotell Marigold, som handlar om ett gäng pensionärer som flyttar till Indien. Så rolig, varm och härlig samt bra skådisar. En riktig feelgood film!!!!

      Så glad påsk till er alla! och ät lagom med godis ;)

12 kommentarer:

  1. Vilket vackert Påskägg!
    Så fint!
    Tack för filmtipset!
    Önskar dej en riktigt Glad Påsk
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk till dig också! Åh så fint påskägg, kram

    SvaraRadera
  3. Har hört flera som gillar den filmen, jag ska se den. Så fint med grön rosett på ägget.
    Önskar dig en skön och Glad Påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Så vackert

    Önskar dig en Glad Påsk

    SvaraRadera
  5. Så fint påskägg du har! Det där med "lagom" med godis är svårt, men jag jobbar på det.
    Önskar dig och de dina en mysig påskhelg!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  6. Vilket fint påskpynt!

    Glad Påsk på dig med.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du för dina fina hälsningar hos mig! :-) Jag läste ikapp de inlägg jag missat hos dig nu och Elsa är så otroligt söt så man får sån lust att krama henne jättehårt :-). Vad söt hon var som försökte avstyra kattbråket!

    Här är himlen blå och solen skiner, men temperaturen ligger bara strax över nollan. Det blir nog ändå en långpromenad eller två med de små fyrbenta flickorna... :-).

    Önskar dig och de dina en riktigt härlig och solig påsk!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  8. Önskar er en riktigt glad påsk !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  9. Ciao cara, e buona Pasqua
    anche a te!
    Un abbraccio
    Susy x

    SvaraRadera
  10. Underbart påskägg, verkligen jättefint!
    Hoppas du och lilla vita sötfia mår bra=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  11. Hoppas att du har haft en riktigt skön påsk! Vädret var det ju lite si o så med. Men efter flera dagars regnande, lyser solen igen hos oss och jag hoppas att det blir de 12 grader de har lovat oss idag ;o)

    Ha en härlig torsdag!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  12. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg