tisdag 6 september 2011

Tävling

Nu har vi nått 5000 besökare här på bloggen och det är TÄVLINGSDAGS!
Vi har fyra små rosenspetsar och vinnaren får välja den väskan som hon (förmodligen en hon) tycker mest om.

Brunt tyg och vitt foder med blommönster i rosa och gröna toner.

Härlig grön väska med ett mörkt brunt foder.

Väska i mörkt blå och foder i en ljus beige ton.

Väska i brunt tyg och rosa foder med bruna prickar.

Så här gör du om du vill vara med och tävla.( Måste ju säga att det känns lite risky, tänk om ingen vill vara med ;( ) Lämna en kommentar så är du med i utlottningen, en länk med valfri bild/väska från din blogg ger dubbel vinstchans och om du lägger dig som följare till vår blogg, så ökar dina chanser ytterligare till tre lotter. Skriv gärna i kommentaren hur många lotter du vill ha. Tävlingen avslutas den 1/10 och den 2/10 meddelas vem som vann!
Lycka till!! Önskar Monika & Christina

133 kommentarer:

  1. Hejsan

    Vilka vackra väskor som du tävlar ut.
    Hur ska man kunna välja?? Alla är så vackra.
    Skulle gärna vilja vara med i denna fina tävling man skulle vara så glad så man knappt skulle våga använda den att den får hänga på väggen och bli beskådas eller kanske i mitt vitrinskåp med mitt vackraste porslin som jag samlar på.
    Du behöver inte vara orolig du kommer med säkerhet att få massor med kommentarer på denna tävling. Skulle inte vilja vara i dina kläder just nu:):)
    Jag har ingen blogg men hoppas att de går bra ändå, jag följer dig genom bloglovin alltså jag premunerar på din blogg som är så fin, kommer med en kommentar då och då. Men för de mästa njuter jag bara av de du skriver samt av de vackra bilderna som du så gärna bjuder med dig av.

    Ha en fin vecka
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Jag vill!!! jag vill mer än gärna vara med i utlottningen.
    Jättefina väskor!
    Den gröna tror jag skulle passa mig...
    Jag har helt nyligen startat min blogg,och har mycket att lära...både läskigt och spännande.
    Kanske jag får till ett inlägg...haha! om väskan kanske inte

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara väskor. Jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Jag skulle välja den blå. Den skulle passa mig perfekt. Jag länkar och blir jättegärna följare av er blogg.
    Kram Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  4. Inte risky ett dugg, det kommer bli många som vill vinna en väska. Jag vill jättegärna, dom är så fina alla fyra. Men jag fastnade för den blåa. 2 lotter tar jag.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Åhhhh tjohoo klart man vill vara med i er underbara utlottning med dessa underbara väskor:)
    Tar 3 lotter om de gills att man redan är följare:)
    Alla va superfina men den bruna och den blå skulle passa perfekt:)
    Ha en skön kväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  6. Åh vilka underbara väskor! Vilken skatt för en väsknörd som mig ;-) Klart jag vill vinna en sådan. Länkar genast på min blogg. Följare med så klart, för extra många lotter. ha en fin kväll, vänligen Pernilla

    SvaraRadera
  7. Yes of course att jag vill vara med och pröva min lycka i denna fina utlottning! I den svartvita skulle jag vilja glänsa tillsammans med två vita westies på stan;) Känns som om den snygga väskan matchar dessa två vita underverk;)
    Jag är följare nu och tipsar om er på min blogg=)

    Kramar och tack för alla fina hälsningar!
    Adela

    SvaraRadera
  8. Inte riskfyllt ALLS!!!
    Helt bedårande alla 4 a men den blå eller gröna passar mej bäst om jag skulle ha turen!!!
    Kniper 3 lotter!!
    Ha en fortsatt skön onsdag!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Så fina, klart jag vill prova lyckan!

    Länkar i bloggen.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  10. Såklart att man vill va med....
    är följare och får 2 chanser i tävlingen.
    Jättefina unika väskor!
    Hoppas nu på turen....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej
    Va kul att ni tittat in hos mig :)
    Jag vill jättegärna delta i er tävling :)
    Ja tar 3 lotter, följer och länkar. Jag gillar den gröna bäst :))
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Hallojs .. Men de är väl klart att man vill vara med, herre jöss så vackra väskor. Dom är ju underbara. Tar full pott lotter och kniper om tummen.. Kram Lisa

    SvaraRadera
  13. Sååå jättefina väskor!!! Min favvo blev den gröna!!! Och jag tror som de övriga att många kommer att vilja vara med i den här fina utlottningen!!!

    Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Stoooooooooooor kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  14. Underbara väskor,Något i brunt passar mig bra !
    Tackar för mina två biljetter och hoppas på tur!!!

    Kram Agneta ♥

    SvaraRadera
  15. Här snubblar jag in för första gången och så var det utlottning,jag är fräck nog att självklart vilja vara med :) En lott tack! ;) Nu ska jag titta runt en stund...

    SvaraRadera
  16. Vem vill inte vara med o tävla om en av dessa fantastiskt fina väskor! Jag vill jättegärna och tar tre lotter på en gång o länkar hos mig ;o) Hoppas, hoppas.......

    Ha en skön septemberkväll!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  17. Hej! Såklart jag vill vara med i utlottningen av era ljuvliga väskor :) de är lika fina allihopa! så 3 lotter tack! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  18. Hejsan!
    Såg en länk till er hos AnnaMaria/Ett Rött Monogram och fastnade deräkt. Vilka underbara väskor, klart jag vill vara med och kan garantera att det kommer bli många som vill vinna en sååå fin väska :). Tar så många lotter som är möjligt och hoppas på tur.
    Nu ska jag ta och titta vidare på er fina blogg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  19. Åhhhh,gud vilka snygga väskor,gillar.;)Tar två lotter och hoppas på tur Alla väskorna var snygga ,svårt att välja.;)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  20. ...vilka skönheter;) två lotter på den ljuvliga brunrosa...kände att den var gjord til mej ;D

    hittade hit via "ett rött monogram"...nu ska jag titta runt lite hos er....

    haenbradag
    Vida

    SvaraRadera
  21. Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa underbara väskor! Frågan är vilken av de fina skulle man välja....
    Ha en underbar dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  22. Hejsan
    Ville bara tala om att ni har nått att hämta hos mej ;)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  23. Hejsan!
    Jag vill gääärna vara med...har letat som en tok efter en vacker väska och nu har jag minsann hitta *ler*...Vilka underbara skapelser ni gör, breathtaking!
    Länkar hos mig och håller allt jag kan!

    Ha en finfin dag!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  24. Verkligen ingen risk att ingen vill vara med .... väskorna är underbara !! Jag vill vara med och länkar ! Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  25. Grattis till di AWARD. Kram Maria

    SvaraRadera
  26. Jo det är klart....1 lott tar jag. Kram Maria

    SvaraRadera
  27. Hejsan

    Vilken super härlig väska. Vill jätte gärna vara med. Jag tar två lotter. Jag har länkat.

    Kram

    SvaraRadera
  28. Oj vilka fina väskor, en sådan skulle jag gärna vinna :) Grattis till besökarantalet! Jag har länkat och lagt mig som följare, så jag tar 3 lotter :))
    kram Tini

    SvaraRadera
  29. Hej jag vill gärna vara med i eran utlottnin, precis som många andra :)
    De va jättefina men jag fastnade för den bruna med rosa foder, den sista av dom.
    Har länkat så 2 lotter tack.

    Kram Camilla

    Ps ang den gröna hortensian utan blommor så har jag samma problem. Googlade lite o där såg jag att de stod att vissa ska beskäras då blommar de på de nya skotten medans andra inte ska beskäras alla år utan blommar på förra årets skott då. Så till våren ska jag inte klippa nå o se om jag inte kan få några blommor.
    Hoppas de hjälpte lite iaf ds

    SvaraRadera
  30. Jag vill gärna vara med och fira era många besökare och tävla om en vacker väska. Tre chanser önskar jag, kommentar + följare + länk.

    Ha en fin fin fredag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  31. Drar en lott och håller tummarna hårt hårt hårt att turen är på min sida i denna finfina utlottning! /Sofia

    SvaraRadera
  32. Åh, så fina väskor! Jag skulle gärna vilja vinna den 1a! :) Eller sista. Gillar brunt och rosa!
    Kniper 3 st lotter då jag länkar och blir följare!

    Ha en fin dag.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  33. Åååh så fina!! Jag hade blivit så glad om jag vunnit den näst sista (beige). Den hade passat så bra till mina outfits. :)

    SvaraRadera
  34. Absolut att jag vill vara med och pröva min lycka i denna fina utlottning! Jag är följare nu och tipsar om er på min blogg=)

    Varma hälsningar Loellan

    SvaraRadera
  35. Tack för din kommentar! Jag vill gärna vara med och tävla, tänkte skriva ett inlägg om tävlingen under dagen :)

    SvaraRadera
  36. Fantastisk väska! Jag tar gärna tre lotter, är nu följare och har lagt länk från min blogg här:
    http://verksta.blogspot.com/2011/09/utlottning-hos-rosenalvorna.html

    SvaraRadera
  37. Klart jag vill ha en fin väska till....;)
    Tre lotter och som du vet har jag svårt att välja så vi får se...kanske den blåa..
    Krya på ditt knä nu och ha en skön helg!
    Saknade dig igår;)
    kram Ingis

    SvaraRadera
  38. Hejsan!
    Åhh, vilka underbara väskor, måste ju bara vara med och tävla om en av dom! En brun kanske....
    Jag följer och länkar för störst chans, så 3 lotter tack!
    Nu ska jag kika vidare här - massa fint ju!
    Ha en härlig helg!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  39. Ojojoj,vilka vackra väskor.Precis sådana har jag haft i tankarna att prova på att göra själv.Men dessa var ju bedårande...
    Är gärna med och tävlar om chansen att vinna en.Tar 2 lotter tack och hoppas på tur.Lägger till er i min blogglista oxå...
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  40. Dom vackraste väskorna på länge skådat!
    Oj vad jag skulle vilja ha en sådan....

    SvaraRadera
  41. Klart man vill vara med.Otroligt söta väskor allihop!
    Tar gärna 3st lotter!

    Kram!

    SvaraRadera
  42. GAAAAP!!!!!! Ljuvligare väska har jag inte set!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är med!

    Ha en skööön helg!
    Kraam pia

    SvaraRadera
  43. Så underbara!
    Blev tokkär i dessa vacka skapelser!
    Är ju så svag för grönt så om jag har turen på min sida så hoppas jag på en sådan!
    Länkar så klart och håller tummar å tår!
    Kram Mimmi♥

    SvaraRadera
  44. Det är ingen risk att ni inte ska få tävlare, själv är jag gärna med. Gillar den första väskan allra bäst.Har satt mig som följare, anette carlsson. Har tyvärr inte än någon blogg. Tar gärna två lotter.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Älskar väskor de här är ju bara för fina vill gärna vinna en.
    Må så gott
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  46. Underbara väskor, en sådan vill jag gärna vinna!
    Jag tar 3 lotter och håller tummen på att en blir min..
    Ha det gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  47. Hej, så klart vill jag tävla. Tar en lott och hoppas på tur:)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  48. helt ljuvliga väskor, håller tummar o tår :=)) vill vinna...
    Tar tre lotter...
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  49. Åhhh, vilken tur att jag hittade hit. Vilka vackra väskor ni syr. Det är ju ett vackert konstverk. Jag vill gärna vara med i er utlottning, så jag norpar tre lotter och hoppas på tur.
    Ha en fin söndag.
    Mamma C

    SvaraRadera
  50. Hej! Tack för titten inne hos mig! Självklart vill jag vara med och tävla. Vilka fina väskor, har aldrig sett några liknande förut. Det är ju roligt med något som är verkligt unikt! Heja er! Jag vill gärna ha den gröna om jag vinner - superfin! Jag tar en lott. KRAM

    SvaraRadera
  51. wow vilka fina väskor. Jag är jätte gärna med i utlottningen. Har även länkat på min blogg så jag tar 2 lotter :)

    //Cecilia

    SvaraRadera
  52. Tur att du var inne på min blogg så att jag hittade hit... Tack för kommentaren.. Väskorna är ljuvliga .. Kommer med och tar 3 lotter.. Vill vinna!!!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  53. Hittade precis till er blogg, och vilken tur, utlottning av underbara väskor!!!! Den bruna med rosa foder är bara så mycket jag!!! Men alla är lika otroligt fina.Grattis till alla era besökare, inte konstigt att de är så många,tittar snart in igen!
    Hoppas på tur med en lot.
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  54. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med i tävlingen! Super fina väskor ju:) Jag tar 2 lotter tack:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  55. Å, så fina väskor,vill jättegärna vara med och tävla. Kram Annika

    villaskogsbrynet14@hotmail.com

    En lott till mig

    SvaraRadera
  56. Hej.. Vilken fin utlottning, klart jag vill vara med :) Så fina väskor ni gör! En brun skulle jag mer än gärna vilja ha. Tar 3 lotter & håller alla tummar & tår. Kram Tilda

    SvaraRadera
  57. Här kommer en till som vill vara med. En sån läcker väska vill man ju självklart vinna. Jag skulle nog välja den i brunt om jag vann.
    Förresten....katrullerna i ditt senaste inlägg...Sååååå läckra!
    Ja just det ja!! Jag norpar åt mig TRE lotter.
    Ha en bra dag! Kram Åsa-

    SvaraRadera
  58. http://froken-v.blogspot.com/2011/09/tavling-hos-rosenalvorna.html

    Åh, har man sett på maken? Så ljuvt romantiskt och underbart! Den gröna är jag helt såld på och har lagt mej som följare, länkat och skriver lite här; därmed 3 lotter. Tänk att till min jeansstil få lägga till lite romantiskt så jag blir riktigt vacker? Det skulle göra gott för själen nu inför höst och vinter...
    Underbara saker syr ni minsann - ögongodis skulle jag vilja kalla det (även om det dessutom är användbart)

    Kram
    Fröken V

    SvaraRadera
  59. Åååå vilka fina väskor .Blev så kär i den svart vita.Klart jag vill vara med och prova lyckan.Tar 3 lotter och länkar.Ha en fin måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  60. Helt enig med de andre her. Veskene er nyydelige!!
    Eg vil gjerne være med på denne give awayen og tar tre lodd. :) Om eg skulle være så heldig å vinne trur eg at den blå vesken passer meg best.

    Klem fra Catharina

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Jag blir gärna med i utlottningen om de härliga väskorna! Unika! :)
    Provar lyckan med 2 lotter (kommentar + länk)
    Svårt att välja nu, så jag återkommer om jag har tur! ;)

    SvaraRadera
  62. Åh jag är kär!! Vilka underbara väskor, och jag skulle gärna vilja vinna den bruna med rosa foder. Rosa är ju min älsklingsfärg.
    Tre lotter tar jag gärna tack :) Kommentar, följare och länkat till min blogg
    Nu ska jag hålla tummarna hårt :)

    SvaraRadera
  63. Fiiina! Vilka superunderbara väskor. Jag gillar speciellt den gröna fast jag inte alls är nån grönälskare vanligtvis.... Deltar i utlotningen och länkar med bilden från min blogg.

    SvaraRadera
  64. Hej hej!
    klart man vill vara med i utlottningen.
    även fast jag kan sy själv så blir det aldrig att jag sitter o pillar så där....super söta..;9
    kraaam

    SvaraRadera
  65. Hej!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen för väskorna! har med förundrar studerat alla väskor ur "rosenserien" , måste nog säga att rosenspets är den absolut finaste modellen. Det bruna med rosa foder är så vacker.
    Om jag inte vinner så vet min mamma nu i alla fall vad jag önskar mig i julklapp..
    Tack för en underbar och inspirerande blogg!

    hälsningar alexandra

    SvaraRadera
  66. hej,, hittade hit via en sprucken rosa tekopp.. åhh så himla fina ljuvliga väskor.. Jag har länkat från min blogg...o följare blev jag oxå..så då blir det 3 lotter, Tackar//Christine

    SvaraRadera
  67. Så söta!!! Vill gärna ta en lott:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Era väskor är underbara. Det vore lycka att vinna en sådan och förgylla höstrusket och Mej själv.

    Jag tar Tre Lotter. Har länkat till Er i högerspalten på Min blogg. Självklart blir Jag följare också.
    Väntar med spänning...

    Kram!

    SvaraRadera
  69. Jag är gärna med,och tar 2 lotter.

    blir följare med bloggnamn Gratishav.

    Hoppas på tur!

    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  70. Underbara väskor!! En lott vill jag ha, tack.
    Hösthälsningar
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  71. Åh så vackra väskor - självklart vill jag vinna! =)

    Jag tar 3 lotter, ska bums bli följare och länka från bloggen.

    Ha nu en mysig helg!

    Kraaaaaaam,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  72. Jeg vil svært gjerne bli med å prøve lykken .
    Fantastisk fine vesker !!!!
    3 lodd takk !
    Ha en fin helg!
    klem Anne

    SvaraRadera
  73. Vilka underbart fina väskor!!!
    Vill såklart vara med i utlottningen och har länkat till er från min blogg, så 2 lotter till mig tack :-)
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  74. Vilka fina väskor!
    Tar genast 2 lotter och länkar från min sida...:)
    Kraam Git

    SvaraRadera
  75. Sååå underbara väskor!! Klart man skulle önska sig att äga en sån väska.
    En lott till mig,tack! Maria



    maria.fahlstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  76. Oj vilka underbart fina väskor,klart jag vill vara med,lägger upp mig som följare hos dig.
    Kram
    Ninni

    SvaraRadera
  77. Halloj !

    Himmel så underbara väskor. Detta vill jag inte missa så jag hänger på helt klart :)

    Ha det gott / Carina

    SvaraRadera
  78. Vilken vacker väska!! Den vill jag GÄRNA vinna. Jag önskar tre lotter.

    Hos mig kan man just nu vinna ett taggtrådshjärta som i alla fall jag tycker är vackert.

    Kram/ Maria med bloggen Ting från Gammelgården

    SvaraRadera
  79. Ah, så vackra väskor!! Den gröna blev jag förälskad i. Tar två lotter!
    Tack för din hälsning på min blogg! /Jackie

    SvaraRadera
  80. Vilka fina väskor ni gör! Klart jag vill vara med och tävla! Tar tre lotter och hoppas på tur!
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  81. Vilka fina väskor:)Jag vill gärna vinna=)
    En lott till mig..Tack för en underbar och inspirerande blogg!

    -Susanna-

    susanna.leinonen1@luukku.com

    SvaraRadera
  82. Hei. Jeg vil gjerne være med:) 3 lodder til meg. Kommentar,følger og link:) Klem Fra Ellen

    SvaraRadera
  83. Vilka ljuvliga väskor...tar 3 lotter och hoppas på att fru Fortuna är på min sida.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  84. Vilka underbara väskor!! Jag norpar åt mig tre lotter och så hoppas jag på en massa tur!! Ha en fortsatt fin helg!!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  85. Åhh den bruna väskan med rosafoder skapar ju ett ha begär hos mig. Den skulle jag gärna vilja vinna. Jag kniper en lott. Kajsalisa75@hotmail.se

    SvaraRadera
  86. Nydelige vesker -jeg vil gjerne være med i konkurransen!! De er vakre alle men den grønne er nok nærmest mitt hjerte ;O) Legger meg til som følger og linker via min blogg. Ønsker dere en super fin dag og uke. Klem

    SvaraRadera
  87. Hei
    Klart eg vil væra med i veskekonkurransen!Nydelige alle sammen,vinner eg blir eg overraskende glad!Legger meg til som følger på din flotte blogg,skal prøve å få deg inn på bloggen min,"feil på siden"Det blir to vinnerlodd på meg!
    Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvaraRadera
  88. Dette er en av de nydeligste veskene jeg har sett på lenge! Blir gjerne med på trekningen og krysser fingrene for gevinst :-)

    SvaraRadera
  89. Dette var veldig fine vesker, så jeg vil gjerne vinne en:-) Jeg har 2 lodd

    SvaraRadera
  90. Kjempefine vesker. 3 lodder til meg, krysser fingrene for at jeg vinner:)

    SvaraRadera
  91. Vilka underbara väskor! Prövar lyckan med 3 lotter, länkar och blir följare Hälsar
    http://majas-scrappade.blogspot.com

    SvaraRadera
  92. Hej, makalösa väskor ni skapar! Jag vill vinna den bruna, och tre lotter har jag jobbat ihop.
    Jag har själv en liten utlottning på min blogg:
    http://inspiredfingers.blogspot.com/

    Marie1

    SvaraRadera
  93. Vilka fina väskor <3
    Jag är med i utlottningen (2 lotter)

    SvaraRadera
  94. Hej på er:)
    Jag bara "ÄLSKADE" dessa väskor och SJÄLVKLART så vill jag vara med att ha möjlighet att vinna en av dom:) Vem vill inte det !!!
    Jag har nu kommenterat här, blivit följare av er underbara blogg och lagt ut bild på väskan i min blogg så 3 lotter önskas tack snälla:)
    Önskar er en toppen dag och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  95. Hei. Flotte vesker. Eg er med med tre lodd. Klem Jofrid

    SvaraRadera
  96. Hei. Denne vesken har jeg lyst å vinne, den er nydelig! Skulle jeg være den heldige, ønsker jeg den brune og rosa vesken. Jeg har linket, og lagt meg som følger, så det blir 3 lodd til meg! Jeg håper på vinnerlykke:)
    Trine

    SvaraRadera
  97. Men gud vilka fina väskor! Har man en sådan behöver man inte oroa sig för att man springer på någon med likadan väska. Härligt.
    Jag hoppas på tur och ber om två lotter, jag länkar i den högra sidebaren.
    Tack för en trevlig tävling
    Sarah

    SvaraRadera
  98. Fantastiske flotte vesker. Dette må jeg jo bare bli med på :) Det var vanskelig å velge en favoritt. Men jeg endte opp med den blå.
    Jeg har lenket i bloggen min. Så da blir det 2 lodd på meg. Tusen takk!

    SvaraRadera
  99. Ljuvliga väskor!!! Vill tävla med 3 lotter!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  100. Disse vil jeg også være med å kjempe om, så da tar jeg like gjerne 3 lodd:-)

    SvaraRadera
  101. Ni behöver inte vara oroliga för att ingen vill vara med med de vackra väskorna! Jag håller tummarna för att jag vinner! Tar 3 lotter!
    Kram, Kristin i Borås

    SvaraRadera
  102. WOW så lekre vesker - de er helt nydelige :-)
    3 lodder på meg, linker og følger.
    Så er det bare og krysse fingrene og vente og se. Ønsker en riktig god dag.

    SvaraRadera
  103. Hej!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen, underbara väskor!
    Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  104. Vad roligt att jag hittat till din fina blogg.
    Jag slår på stort och tar 3 lotter, så kanske jag har en liten chans att vinna.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  105. Hej!
    Vill inte missa en sån här chans. Tar en lott och hoppas på tur.
    peppisanna@otmail.com
    //Anna

    SvaraRadera
  106. Bonsoir
    Vos sacs sont merveilleux.Merci pour ce concours.
    Je tente ma chance pour le dernier sac bleu foncé.
    Amitiés de France.
    Joëlle

    SvaraRadera
  107. Så glad att jag hittade hit till din fina blogg! Vilka ljuvliga väskor, självklart vill jag vara med och pröva lyckan! Blivit följare och länkar från min blogg så 3 lotter för mig, tack! Nu håller jag tummarna att turen är på min sida:)
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  108. JISSES HÖLL PÅ ATT MISSA. Puh. 3 lotter tack, måste ju vara med och försöka vinna. Väskorna är ju så underbara. Härligt ute kök du har. Mycket fina bilder. Tack rara för dina kommentarer. JO har varit på Lyckebo och har en av IB:s skålar. DEN här som jag söker efter är mycket större men vet nu att den bara finns i svart och rött vad jag vet och den är gjord i melamin. Hörs igen kram

    SvaraRadera
  109. 3 lotter tar jag tack. vill gärna vinna en fin väska!

    SvaraRadera
  110. Wow jisses vilka underbar väskor! Jag vill gärna delta med två lotter. Jag hittade nyss hit och vill bli följare så att jag lättare kan följa ert vackra skapande. Men jag hittade ingenstans att kunna klicka för att bli det.. Hoppas ni har en härlig höst! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  111. Hej!
    Fantastiskt duktiga ni är som gör så vackra väskor. Gillar den sista jättemycket, helt ljuvliga är de alla.
    Tar tre lotter länkar från min blogg och får komma tillbaka och kika runt en annan dag.
    M.v.h Berit

    SvaraRadera
  112. Hej åh självklart vill jag var med och tävla...så fina väskor! Jag länkar och blir följare...kniper 3 lotter :)

    Ha en skön måndag
    Kram Malin

    SvaraRadera
  113. Så nydelige vesker.
    Jeg blir gjerne med og trekker et lodd.
    Ha en fin dag. :)

    SvaraRadera
  114. Så sagolika väskor. Det är något trollskt över dem. Vill förstås gärna vinna. =)

    Tar två lotter.

    Tusen tack.

    Mycket fin inspirerande blogg dessutom. Första besöket idag.

    Tack

    SvaraRadera
  115. Superhärliga väskor, speciellt den bruna:)

    Tar lott och chansar:)

    / Erica
    starchildsiames@gmail.com

    SvaraRadera
  116. Å vilka fina väskor.
    en sådan skulle jag gärna vilja vinna.
    hoppas på lycka.
    kram chatrin

    SvaraRadera
  117. Åå, tänk vad bra att ha äpplen på tomten ;) Höll på att leta recept och har hittat jättefina bloggar med roliga saker, så äpplena får vänta. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina väskorna. Den gröna föll mig i smaken. Önskar 3st lotter, då jag länkar och prenumererar omedelbart <3 Tack för härlig blogg! /Älvan´s Rosa Moln

    SvaraRadera
  118. Pjuh, dette blir jo som å tippe lotto... Men èn er jo nødt til å vinne, så jeg legger til en liten hilsen jeg også :-) NYYYYDELIGE vesker :-)

    SvaraRadera
  119. Wow, vill man missa detta....nej det är ju underbara väskor allihopa. Så jag tar 3 lotter och väntar på tur. Alla väskorna är fina men rosa och brunt och prickar är nog min favorit.

    Hälsningar Marina

    SvaraRadera
  120. Vilka fina väskor. En sån hade jag gärna haft.
    Så jag vill gärna vara med och tävla och länkar gör jag också.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  121. Helt underbara väskor..vad mer kan man säga?! Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar även till er från min blogg.
    Så nu gäller det bara att hålla tummarna..HÅRT ;)
    Ha en underbar vecka
    Kram Linda

    SvaraRadera
  122. Ingen som vill vara med och tävla :O)....guuuuud vilka snygga väskor. Jag är gärna med i er fina utlottning och tar tre lotter då jag länkar hos mig samt lägger mig som följare.
    Kram Agneta som håller alla tummar och tår

    SvaraRadera
  123. Vilka vackra väskor, hittade precis din blogg, kommer garanterat återkomma! Deltar och hoppas med 3 lotter! Kram Satu

    SvaraRadera
  124. Jeg vil gjerne være med!. Hadde vært moro å vinne en så flott veske. Derfor ønsker jeg meg ett lodd. Hilsen lappetussa-Ingunn

    SvaraRadera
  125. Åhh vad jag vill vinna en av dessa sagolika väskor! Tar tre lottet, håller tummarna och hoppas på en brun eller en grön!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  126. Synnöve Kristenseptember 29, 2011

    Blev alldeles stum - vikka väskor. Så personliga och fina riktiga konstverk. Nu är det bara att hoppas, fast jag vinner ju aldrig på lotterier, suck.... Följer er blogg nu på momangen! Och länkar till den så snart min egen blogg som är under arbete blir klar. Med i lotteriet :o)
    Kram & Kram till er båda två!
    Synnöve

    SvaraRadera
  127. Himmel så vackra väskor!!!! Självklart vill jag prova chansen och har nu fixat mig 3 lotter, så nu är det bara att hålla tummen.
    Trevlig Helg,
    Britt-Inger

    SvaraRadera
  128. Den blå väskan är ju alldeles bedårande! Jag tar en liten lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  129. Jeg vil gjerne være med, 2 lodd og jeg følger med dere ,-)

    SvaraRadera
  130. Hei :-) Jeg vil gjerne også være med.

    Mvh Bjørg, tarijo@online.no

    SvaraRadera
  131. Men vilka fina väskor, nu är det i sista minuten att delta så då blir det 1 lott, man måste ta chansen, kram Irene

    SvaraRadera
  132. Hej.Jag vill väldigt gärna deltaga i er tävling.Bruka titta in här och njuta av era underbara väskor.Har ingen egen blogg som jag kan länka till men vill ändå väldigt gärna prova lyckan...
    Kram Monica

    SvaraRadera
  133. Hej gud vilken fin vinst gillar dom bruna kram karina vitspet@live.se

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg