onsdag 25 april 2012

Våren på väg !!!!!

Hej, ja egentligen skulle detta inlägg varit i onsdags, men någonstans på vägen blev det fel, så det får bli en helghälsning i stället. Äntligen ska det komma värme :) ryssvärme! Spelar inte mig någon roll varifrån den kommer, bara den gör det ! Jag har fått en ny kompis eller fått och fått, så är det ju inte riktigt försås, köpt är den, på biltema. Den är grön och grann, riktigt vårigt grön. Bra pris också och den känns stabil och säker. Så nu rör jag på påkarna hela dagarna och det är så härligt. 





På morgonen innan jobbet så tar jag en promenad på ca 30 min och känner mig så pigg när jag kommer till jobbet och jag är ju så fruktansvärt morgontrött. Men lätt att kliva upp när jag vet att jag får gå en runda och lyssna på RIX morronzoo.


Så har jag sett att Pernilla Wahlgren har en lika söt pärla, som jag en fiat 500 och Leila Lindholm har en annan liten godig i sin blogg, de börjar synas mer och mer de små urkuliga retrobilarna ;)






Hoppas alla ni andra också mår bra, och att ni får ha en trevlig helg!!! Kram Christina

7 kommentarer:

  1. Så fin bil du har, charmig modell.
    Och så fint med grön cykel, blir glad när man ser den.
    Ha en skön helg och hoppas solen dyker upp
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig liten bil du har ;)
    Cykeln är bara vår!!!
    Ha en härlig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Men ååå vilken fin cykel...o bilen sen då...woooow!!
    Kan tänka mig att Elsa är riktigt snygg i den..;)
    Brukar du cykla emd Elsa?
    Jag har tryckt ner Sally i cykelkorgen ett par gånger...men hon gillar det inte alls... Funderar på att köpa en sån där riktig hundcykelkorg....min är nog lite för liten o så är det så jobbigt att hålla fast både henne och styret på samma gång...;)

    Vi ska snart gå den där handledarkursen för första gången...det känns läskigt.....min lilla skrutt...ska han börja köra bil??

    Ha en mysig helg!
    Kram Katarina (Sally snarkar just här bredvid)

    SvaraRadera
  4. Vilken FIN cykel, den skulle jag gärna hojjat runt på;) Din bil är ju en liten dröm med! Underbar!
    I dag fyller mitt hjärta, lilla B 9 år;)

    Kramar
    Adela
    nospuss från T & B

    SvaraRadera
  5. Härlig färg på cykeln och vilken söt bil!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Gillar din gröna cykel skarpt :o)
    Hoppas att du har en härlig Valborg och får njuta sol o värme!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  7. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg