tisdag 26 juli 2011

In my garden, Mariefred

Fortsätter med bilder från eftermiddagen i Mariefred, som är så rart, med små gator och vackra hus. Jag skulle gärna övernatta här på ett bed & breakfast, som heter "in my garden", men det får bli ett annat år. Har i alla fall varit utanför och sett hur det ser ut i trädgården. 
Här får Elsa posera, men hon ville inte titta in i kameran. Tyvärr så glömde jag min kamera, har inte lärt mig att ta med den jämt. Så korten är tagna med mobil, så kvaliten och vinklarna är inte den bästa. Vill ni se rummen så har de en hemsida, googla på "in my garden", så hittar ni nog den.

Helläckert skjul för trädgårdsredskapen. Jag skulle inte tacka nej till ett likadant.

Det blev lite mer shopping också på "Elviras" där hade de erbjudande från serien "Björk & berries" som......

bara doftar så gott och har hög kvalitet. Det jag fick på köpet när jag köpte två produkter var en "sugar scrub", har aldrig provat, men det blir nog bra i höst, när sommarhuden ska av ;)  Ikväll blir det en Italienare för mig " Kommisarie Montalbano" Ingen bra deckare, men kan inte låta bli att titta ;) Trevlig tisdag! Christina

7 kommentarer:

  1. TACK ja jag vet att jag har ditt fina stöd =). Ska hålla hårt i remissen, visste inte att den är svår att få! Kramen

    SvaraRadera
  2. Tittar in på din blogg och ser att du har hittat min favorit Björk and Beeries. Min favorit är nog smultron.

    SvaraRadera
  3. Hi..just saying hello and thank you for coming to visit my blog! Sweden is very beautiful.

    SvaraRadera
  4. Hallo!
    Så fin blogg du har!
    Och Mariefred är en fin liten stad!
    Kikar in snart igen!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. Känner igen det där stället, kan de gjort reklam för det i lantliv tro? Ser jättemysigt ut! KRAM Jenny

    SvaraRadera
  6. Tror aldrig jag varit i Mariefred, ser ut som en fin stad. Och mysigt boende, den redskapsboden skulle jag gärna ha också.
    Ha en fin sommardag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Oj så fint de ser ut.Söt hon är lilla vofsen. Har aldrig prövar den serien men tittat på den flera gånger. Kanske man ska ta sig en test. Ha de så gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg