tisdag 5 juli 2011

En liten stund i skuggan

Tar en liten kort paus från solen och boken jag läser, "Vredens tid " en deckare av Stefan Tegenfalk, tror det är hans andra bok. Har inte kommit in i boken riktigt, så än vet jag inte om jag kan rekommendera den.
På förmiddagen var vi på stranden och nu på eftermiddagen i trädgården, för att Elsa ska få röra sig lite mer fritt. Vad gör man inte för sin lilla vovve.

Har inhandlat lite band här i Ystad för dekoration på nya väskor och innan jag åkte på semester kom dessa två broscher på posten (har naturligtvis köpt dem, de ramlade inte bara ned i brevlådan). Kanske dags att sy en ny väska, när jag och Monika kommit hem från våra semestrar.

Kanske hamnar någon av dessa broscher på nästa väska?? Ha så gott i sommaren//Christina

3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder. Visst är det härligt att läsa och mysa. Min senate bok är den bäst jag läst. Munken som sålde sin Ferrari, helt kung. Ha de så bäst..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Har en bok som var tänkt att läsa nu på semestern! men fortfarande oöppnad :) men har ju en o en halv vecka kvar! så det återstår! Låter som du har det gott ... kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Underbara broscher du köpt, gillar den gamla stilen. Tack för att du ville delta och tack för den rara kommentaren om Ballerinan =). JA nu har du väl tur med vädret i alla fall. Må gott kram

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg