fredag 3 februari 2012

Fredagslunch och en julros

Hej, veckans bästa dag, fredag:) I dag har jag faktiskt inte bara suttit i schäslongen, utan blivit bjuden på lunch av snälla, gulliga rara kollegan Ing-Marie. Vi var på Sushi Yang på stan, mycket gott!!!! och mycket trevligt!!!! Hon och några av övriga kollegor har samlat ihop slantar för detta, uppskattas mycket!!!!! Dessutom fick jag en vacker julros.
Med trevliga detaljer, som ytterkruka i ett "ulltyg",

som är ihopsatt med ett par vackra nålar samt ett grovt snöre.
Det duggar inte tätt med inlägg, förutom denna vecka då :), när det blivit två i alla fall. Det beror på att jag upplever det jobbigt att sitta vid skrivbordet och det är klumpigt med datorn i knät (trots lånande av dotterns lilla databord) men framförallt, det händer inte mycket i mitt liv, som är värt att skriva om. Men nu är MR gjord och jag bara hoppas att en doktor kan karva lite i knät nu, så att det blir bra!!!
Ha nu en skön och trevlig helg!!! Tack igen Ing-Marie! Kram Christina

7 kommentarer:

  1. Härligt med goa´kolleger. Och lunch o julros är ju aldrig fel ;o)
    Hoppas att du får njuta helgen!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej
    Trist period för dig just nu, men en julros piggar ju upp! Passa på att roa dig, snart kommer bättre tider! Roa dig hos mig på Kavalkaden vinn lite fina grejer till exempel, bada skumbad, så lite fröer, köp en bakelse o en tidning. Se till att unna dig lite, för snart är du pigg igen och har inte tid med dig själv, visst?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv kära du! Bra att du fick komma ut lite och tänka på annat!
    Nu håller vi tummarna för att det blir ett positivt svar på MR:n och redan nu i veckan!!
    Få se om jag kommer förbi nu i veckan..är sugen på boken:)Ta hand om dig och ha en mysig helg!
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  4. Låter som du har toppenkollegor! Vilken fin julros...

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Förstår att det är långsamt för dig! Härligt med trevliga kollegor i alla fall, det är av stor betydelse. Hoppas du kan njuta av dagen i dag!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  6. Mysig lunch du hade med din vän. Och fint julrosen fick det.
    Man kan ta så mycket av sin fantasi när det släpper loss.
    Mysiga kläder kommer det bli mer av och ett o annat.
    För det blir många bebisar i vårens ankomst.
    Ta hand om dig.
    Varm Kram Fredde

    SvaraRadera
  7. Allt har sin tid...och just nu är det som det är vännen...Trist med väntan och känslan av att inget händer, så goa vänner och kollegor är bra för att pigga upp tillvaron.

    Kram goa du, och ha en fin helg!
    Loellan..

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg