torsdag 7 juli 2011

vackra österlen

Har idag varit ute och farit runt här på Österlen och åkte då in till Vik, som bara är så rart. Vill bo där också, många platser ropar på mig, jag kanske blir skåning så småning om ;D
Tänk att ha den här vyn ifrån trädgården och huset.................. Vill man någonsin åka någon annanstans då?

Vi for vidare på vägarna och såg då en skylt till Mandelmanns trädgårdar, så det blev en tur dit också. De hade bara trädgården öppen för att flanera runt i, men det var trevlig det också.

Såg Mandelmannen själv och tog en bild, men den blev så suddig, så den är inte värd att visa.

I morgon ska jag åka till "Mor Agustas garage" i Harlösa, ser verkligen fram emot det :D efter att ha sett alla Guas underbara bilder. Hoppas alla får en härlig helg! Christina.

2 kommentarer:

  1. Åh, så vackert med rosportalen! Det verkar som ni har en härliga dagar med mycket upplevelser. Låter spännande med ett besök hos Gua, där finns det nog mycket fint att vila ögonen på.
    Ha en fortsatt skön semester.
    Jag kan fortfarande inte kommentera via googlekontot men har kommit på att det funkar att göra det anonymt.
    Kram, Carina ( Vardagslycka )

    SvaraRadera
  2. Oj vilken vacker bild med blomsterbågen. Tänk att få vara där. Hoppas jag kommer till det vackra Österlen en gång. Härligt ni verkar ha det iallafall. Önskar en fortsatt go semester och en skön fredag..

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg