måndag 25 juli 2011

Hoppfull skylt

I dag tog maken och jag en tur till rara Mariefred och jag hittade då en skylt med en positiv mening......
Och tankarna gick givetvis till vårt grannland Norge, precis vad de (och alla) behöver.

Den får står ute i växthuset, där finner man lätt ro och inspiration, speciellt kvällstid tillsammans med goda vänner, tänd ljusslinga i taket och många tända stearinljus. Jag ska prova och ta kort på det någon kväll, om det blir bra får det en plats här på bloggen :)  Jag var förresten på bio i går kväll "something borrowed" och fick skratta gott, så den rekommenderar jag. Fortsatt trevlig och skön måndagkväll.//Christina

6 kommentarer:

  1. Jättefin skylt, är helt insnöad på turkosa nyanser just nu. Blir säkert fin i växthuset.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Helt underbar skylt du hittat. Säger så mycket. Och självklart får du lägga ut bilder på det vackra växthuset. De vill vi se. Ha de gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Så fin skylt! Precis sånt man behöver läsa! :) Recept på rabarberlikör finner du här: http://nordingarden.blogspot.com/2011/05/pa-ca-fyra-veckor.html
    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för din söta hälsning hemma hos mig, nu hittade jag ju dig och din fina blogg!
    Jättehärlig tavla, positiva budskap kan man aldrig få för många av. =)
    Jag blir följare och lägger dig i min blogglista så jag hittar hit igen!

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar ♥

    SvaraRadera
  5. Hej där! Tack för dina hälsningar inne hos mig =)
    Det blev 4 liter guld....

    Fin härlig skylt med positivt budskap!

    KRam till dig / Loellan

    SvaraRadera
  6. Kloka ord på din skylt! Tack för filmtipset, den måste jag se :-) Kram på dig /Paula

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg