torsdag 3 maj 2012

Trevlig helg!

Hej, ett fång rosor till helgen till er alla, som tittar in hos mig. Jag har varit urdålig på att skriva kommentarer hos er, men jag lovar att jag är och hälsar på ! Jag ska ta en tur med tåget i morgon och hälsa på min bästa barndomsvän och det ska bli så trevlig. Det var ett tag sen vi sågs nu, så nu var det dags.



Det blir att prata  ikapp allt och så ska vi väl ta en tur på stan, vilket som blir bra :)  Fortsatt trevlig torsdagskväll och en trevlig helg till er alla! Kram Christina

13 kommentarer:

  1. Bockar och tackar för dom fina rosorna,
    så fint och ha dom i en korg.
    Låter roligt och träffa din barndomskamrat,
    ni har säkert massor och prata om.
    Ha en fin helg du också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Å tack jag älskar rosor=)
    Det är väl bland det roligaste man kan göra att hälsa på gamla barndomsvänner! Ha så trevligt;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en härlig helg tillsammans med din barndomsvän!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Å vad mysigt med en tågtripp och mys på stan med gammal vän..
    det är sånt man borde göra lite oftare.
    Hoppas ni har en underbar dag!
    Önskar dig en mysig helg också!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du hade en mysig helg med bästaste väninnan! Kanske fick du shoppat lite på stan också ;o)

    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt det låter att träffa en barndomsvän på tu man hand, jag kan tänka mig att ni hade mycket att prata om!

    Tack för de vackra rosorna, rosor kan pigga upp den gråaste dag! Här skiner i alla fall solen för första gången på mycket länge... hoppas det håller i sig ;-).

    Ha en fortsatt fin vecka!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  7. Hej gumman!
    Jag bloggar inte heller så mycket just nu...
    Känner inte att jag har tid. Ska man hinna kommentera hos alla hela tiden inner man ju inget annat..:(
    Jag blir alltid så här på våren...rastlös och vill få massor gjort.
    I dag har jag hållt på lite för många timmar ute känner jag...det sticker i underarmarna...värker o gör ont..:(
    sally är helt slut och ligger här o pustar ut.
    Hon har skuttat runt i jordhögar hela dagen och precis torkat efter en omgång i duschen. Hon ska klippas på måndag så på söndag blir det en rejäl omgång med shampo...
    Blogga när du har lust du vännen...;)
    Kram o ha en fortsatt fin helg!
    Katarina

    SvaraRadera
  8. Tittar in och önskar dig en
    trevlig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Jag har inte heller haft så mycket tid för bloggen på sistone, speciellt inte när det gäller att kommentera. Men, var sak har sin tid :-).

    Kikar in för att önska dig och de dina en underbar midsommarhelg!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  10. Men hej fina du!
    Saknar dig här på bloggen...
    Hoppas allt är bra med er.
    Vi är som du läste mitt uppe i en mastodontrenovering...;)
    I morgon fyller Sally 3 år...har precis gjort ett inlägg i förväg... Tänk vad fort det går va?
    har för mig att hon o Elsa är ungefär lika gamla...

    Kram vännen..

    SvaraRadera
  11. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito a visitar el mío y espero que disfrutes del post de esta semana, la fiesta nipona del Hanami, si te gusta espero que sí no eres seguidora te hagas ahora y si lo eres no dejes de visitarme la semana siguiente. Elracodeldetall.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvaraRadera
  13. This is how my associate Wesley Virgin's autobiography starts in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    Wesley was in the military-and shortly after leaving-he discovered hidden, "self mind control" secrets that the government and others used to obtain whatever they want.

    THESE are the EXACT same methods lots of famous people (especially those who "became famous out of nothing") and the greatest business people used to become rich and successful.

    You probably know that you use only 10% of your brain.

    Mostly, that's because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that conversation has even occurred INSIDE your own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind about 7 years back, while driving a non-registered, trash bucket of a car without a driver's license and with $3 in his bank account.

    "I'm so frustrated with living check to check! Why can't I become successful?"

    You took part in those types of questions, am I right?

    Your very own success story is going to happen. All you have to do is in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg