onsdag 22 juni 2011

semester

Äntligen........... har jag semester! Vädret, ja lite halvdåligt, men det hinner bli bättre innan sommaren och semestern är slut, eller hur!?! Jag skulle ut och springa nu i kväll, men har ont i ett knä, så det blev inget med det. Allt inhandlat för midsommar och välkomsdrinken blir baserad på limoncellon jag gjorde härom dagen. Nu har den stått och gottat till sig och första smakprovet blir i kväll, när jag sitter och njuter av Leila Lindholms nya serie "Leila bakar i frankrike". Höga förväntningar både på recepten och stylingen i programmet. Tydligen fungerar det inte att lägga in bilder just nu. Tänkte ge er receptet på Limoncellon, som är skrivet på en bild. Får återkomma under kvällen och hoppas det fungerar bättre då. Urtråkigt i alla fall!!!!! Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg