onsdag 8 juni 2011

Hotel Maria

Hej, fortfarande så mår jag inte bra, helt enkelt fortfarande sjuk. Ändå tvungen att åka till jobbet ett par timmar för att fixat lite, men åkt hem nu. I Helsingborg bodde jag och dottern på ett litet hotell med 16 rum, där varje rum är inrett utifrån olika svenska stilepoker. Vi bodde i pampig barock. Sätter in en bild på en liten del av rummet. Min mobil tar inga bra bilder och vi glömde batteriladdaren till kameran, så ni får hålla till godo med en suddig bild. Hotellet heter hotel Maria och ligger på ett "torg" med Maria kyrka i mitten och runt den ligger det trevliga restauranger. Jag kan varmt rekommendera detta lilla hotell :-)
Nu ska jag gå tillbaka till schäslongen och vila mig och fortsätta titta på filmen "Dear John" //Christina

10 kommentarer:

  1. Hej! Å inte roligt att läsa att du inte mår bra. Hoppas du snart kryar på dig. Tack för din rara kommentar ang tagsen. Nu står ett gäng på tork igen. Hörs mera kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att det var en underbar tid, ska försöka njuta så mycket som möjligt :)
    Det kommer att komma bilder senare.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kryar på dig,förstår att det var en underbar tid.Ha en bra dag.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!
    Inte alls kul att vara sjuk nu i dessa tider...(idag gör det dt inget för min dl, regnet vräker ner och soffan är skönt och filmtajm på gång...:)

    Ha det gott och lycka till md tävlingen, drar vinnare imorgon...

    KRam Loellan

    SvaraRadera
  5. Vad roligt det låter att varit i Danmark. Själv är jag nästan aldrig där trots att jag bor så nära. Men nästa gång du är nere får du kolla in butiken i Mörarp då ;)

    Ha en härlig helg!!

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att du är sjuk, krya på dig!
    Rummet ser jättemysigt ut, tack för tipset om hotellet! =)

    Styrkekramar från Emma

    SvaraRadera
  7. Hej vännen =)
    Fyy vad tråkigt att du inte få må bra =(. JAg hoppas att det snart vänder och att du ska få njuta av lite sommar och att du få känna dig pigg =) Visst var filmen bra jag älskar den filmen =)
    Va nu rädd om dig till nästa gång vi hörs kram Tina

    SvaraRadera
  8. Hei.:-) Ser ut som et koselig lite hotell.:-) håper du koste deg.:-) takk for hyggelig hilsen og omtanken hos meg.:-)

    Klem Gry

    SvaraRadera
  9. Vad tråkigt att du inte mår bra.Hoppas att det vänder snart så du blir pigg och får njuta lite av sommaren.Ha det gott .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Det var inget roligt alls och bli sjuk, och så är det ju en massa kul man missar. Men nu hoppas jag du är pigg igen. Ser ut och vara ett jättefint hotell, roligt med olika rumsteman.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg