torsdag 16 juni 2011

Älva med blommor i håret

Nu har min söta lilla älva fått flytta ut i trädgården, vet inte riktigt var hon ska få stå, men hon fick börja med att fotas bredvid min vita klätterros. Jag hoppas rosen ska växa lite mer, så den kan börja klättra på växthuset och ge skugga. Fröken älva kanske ska få en ny plats varje dag ;) följa med oss där vi sitter för stunden? Det blir ju några platsbyten under en dag allteftersom solen rör sig.


Tack för alla krya på dig hälsningar, nu går allt åt rätt håll och semestern börjar nästa vecka på onsdag :-D Det blev ett långt uppehåll med bloggen, har nämligen ingen kamera, så dagens är fotad med sonens mobil. Inget kul att vara utan kamera :(  Christina

6 kommentarer:

  1. Så söt din älva är.. ja saker o ting får byta plats rätt ofta :) håller utkik om ni har något mer erbjudande på era ljuvliga väskor! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Så underbart söt liten älva, jättefin! Passar så bra med vita klätterrosorna i bakgrunden. =)
    Skönt att höra att du är piggare, inget vidare att må pyton, särskilt inte när semestertider närmar sig.
    Ha en härlig dag!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så härlig blogg ni har och vilka underbara väskor! Roligt att hitta hit!

    TACK för kommentaren hos mig, jag blev glad!!!

    Ha det gott så länge!

    Varmaste kramen
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Tittar in o önskar dig en jättefin helg!!
    kram Tina

    SvaraRadera
  5. Vilken fin älva. Den gillade jag och passar så fint i din fina trädgård. Skönt att läsa att du börjar bli bättre KRAM

    SvaraRadera
  6. Utan kamera känner man sig en smula oklädd. Jättefin älva.

    //Postgårdsromantikerna

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg