söndag 15 maj 2011

sommarfräsch väska

Hej, två inlägg på samma dag. I dag tänkte vi "Rosenälvor" erbjuda en sommarfräsch väska till halva priset. Den passar jättebra till jeans och känns lite lagom romantisk med den blå dekorationen. Inuti ett vackert paisleymönstrat foder och en vintagebild. Tre fack, för ordning och reda. Vintagebilden på utsidan är en söt liten tjej och så en liten rosettbrosch med ett berlock på locket.



Så för 600 kr (frakt tillkommer) så blir denna användbara och fina väska din!/Monika och Christina

8 kommentarer:

  1. Ja, det förgyller verkligen livet, eller hur?!....

    Skira spetsar, knappar, linne!
    Då vaknar sinnena till liv.

    Ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Hejsan.. oj vilka underbara skapelser ni syr.. wow.. inte klokt . Såg en bild på en hund.. en westie det med va?.. Min Selma är en äkta westie..envis som synden ..men sååå gooo:)

    Pia

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vad kul att du hittade till mig:)
    Härligt söt väska..
    ha en skön söndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Så underbart fin väska igen. Så duktiga ni är. Livet är så, upp och ner mellan varven. Tack för din vänlighet. Hörs Kram

    SvaraRadera
  5. Hello där!

    Tack för titten inne hos mig, kul du hittade mig...Vilka fina alster du gör, ska surfa runt lite här och njuta nu en smula.
    Kramen Loellan

    SvaraRadera
  6. Helt fantastiska väskor ny syr!:)
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hei...så fine vesker du syr og så syns eg du tar fine bilda...har lagt meg tell som føllar hos deg!! Ønske meg symaskin eg og...hadde en førr et år sia mæn dæinn tok kvæill`n...og nytt kamera tell å ta fine bilda tell bloggen...har et lite digitalkamera som e dattra mi sett...fungere greit mæn hadde vorre kjækt mæ et litt større et...ha æi super hælg...klæm fra Vintagepia i dæ likkje røe` huse i skogen i Nord-Norge :o)

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg