måndag 24 oktober 2011

spridda skurar......

........är ju helt underbart, när det gällar att fira sin födelsedag. Har haft Monika med make på födelsedagsfirande i helgen. Det är ju så bra när hon köpt födelsedagspresent, för det blir alltid så rätt : D

Laddad för att vara ledig lite grann när det blir höstlov? En supersöt pyjamas och så Camilla Läckbergs senaste "Änglamakerskan"

Pyjamasbyxor med de allra sötaste rosor. Fick också ett par praliner, men de hann inte vara med på bild, hade så bråttom med att ätas upp:) Ett underbart Rooiboste fick jag också. Med ett så rart namn, som jag också vet att en blogg heter " En sprucken rosa tekopp". Fick lite mer, men det får ni se en annan gång. Ha nu en bra vecka, nästa gång ni hör från mig, så ska ni få ett citat, som jag tycker är bra. Mot ny vecka, ha så bra! Christina

11 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott.Alltid lika skoj att fylla år och få massor av mysiga paket.Härligt.Önskar dej en skön måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Mysiga presenter!

    SvaraRadera
  3. "Firas i dagarna fyra!...var har jag hört det nu igen?...

    Tänk att du fick den boken....Suck vad jag blir avis! Väntar på pocketutgåvan, suger att lägga nästan 200 pix på en inbunden, men jag tror den är superbra! Må gott i läsningen...

    Kram Loellan

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis i efterskott :) Vilka fina presenter du fått.. Visst är det ett gott te? Det är just det teet som gett namn åt min blogg ;) Mitt favorit te! Kram Tilda

    SvaraRadera
  5. Grattis till dej!!!
    Så mycket fint du fick!!!
    Hoppas du hade en fin Dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  6. Vilka mysiga presenter! Pyjamasbyxorna var urgulliga :o)
    Jag har en Läckberg kvar innan jag ger mig på Änglamakerskan, men det ska bli spännande och jag ser fram emot mysig vinterläsning ;o)

    Ha en fin tisdag!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott! Vilken söt pyjamas du fått! Å den boken är säkert jättespännande!

    Nu ska jag kika in på er hemsida!

    Nicole

    SvaraRadera
  8. ååå så fint!
    Nu blev jag sugen att åka hem o krypa ner med en ask praliner i sängen o läsa....är sååå trött idag..
    Pyjamasbyxorna är ju söta så man kan hasa runt i dem en hel dag..;)
    Kram kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Ett stort GRATTIS på födelsedagen i efterskott. Härliga prsenter du fick!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Hej Älvan..Grattis till dig i efterskott. Så ljuvliga presenter du fått. Njuta i pyjamasen med bok och te. Härligt. Nja nog har jag helt slut på energi ibland må du tro men på nåt underligt sätt så laddar jag om ganska bra. Men å andra sidan har jag aldrig vetat mitt eget bästa säger dom som vet,hhaaa. Ha en fortsatt fin vecka och tack söta du för tassen..

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Hej, jag blir så glad om du lämnar en kommentar på mitt inlägg